Recomanacions – 8a Cursa Nocturna Ciutat de L’Hospitalet
10609
page-template-default,page,page-id-10609,mkd-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,burst-ver-1.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive
 

Recomanacions

  • És recomanable per córrer una samarreta tècnica que transfereix la calor a l’exterior i expulsa la humitat. La teva roba i tu no acabareu xops i podràs concentrar-te en el que importa de veritat: córrer. Et convidem a utilitzar la samarreta tècnica que recolliràs a la fira del corredor.
  • Evita dinar copiosament el dia de la cursa, i si pots, intenta fer un berenar lleuger com a mínim 2 hores abans de la sortida.
  • Hidrata’t adequadament abans de la sortida, especialment si fa calor i humitat, fet que podria implicar la pèrdua dels líquids essencials per a l’organisme.
  • No oblidis el xip, la samarreta i el dorsal. Sense ells no podràs córrer ni obtenir els resultats en finalitzar la cursa.
  • Escalfa 30 o 40 minuts abans de la sortida.
  • És recomanable arribar amb temps al punt de sortida, per evitar nervis d’última hora i embussos. Pensa que la zona de la Plaça d’Europa és una zona comercial molt concorreguda els dissabtes a la tarda i al vespre.
  • Si participes a la cursa de 5 km, pensa que hi ha haurà un punt del circuit, degudament senyalitzat, on hauràs de desviar-te cap a la meta, separant-te dels corredors que realitzen el circuit de 10 km.
  • Si participes a la cursa de 10 km, hi ha haurà un punt del circuit, degudament senyalitzat, que hauràs de separar-te dels corredors que realitzen el circuit de 5 km, que fan un circuit més curt que el teu. Més endavant el circuit torna a unir-se, per la qual cosa respecta els diferents ritmes de carrera de la resta de corredors. Recorda que és una cursa popular i festiva.
  • És convenient que beguis en el punts d’avituallament situats als quilòmetres 5 i 10.
  • Quan entris a meta, a la Plaça d’Europa, dirigeix-te al punt d’avituallament de l’arribada (si us plau, no paris a la mateixa meta, ja que darrere teu venen més corredors).
  • Dosifica el ritme a la primera meitat de la cursa. D’aquesta manera l’acabaràs amb comoditat i arribaràs amb forces a l’esprint final.
  • Recorda que el recorregut més favorable i la superfície més adequada és la carreteraintenta no pujar a la vorera, ja que pots quedar desqualificat….
  • Si tens rampes, atura’t, estira amb suavitat i comença a caminar.
  • Si en algun moment et trobes malament, dirigeix-te a un dels punts de control que trobaràs al llarg del recorregut de la cursa.
  • Un cop creuis la meta, no t’aturis, segueix avançant per tal que els altres corredors també puguin creuar-la.
  • despuesRealitza estiraments en finalitzar la cursa.
  • En arribar a la meta, realitza uns suaus exercicis de recuperació i restitueix els líquids que has perdut durant l’esforç.
  • És recomanable que, una vegada finalitzada la cursa, t’abriguis amb una dessuadora o jaqueta per no agafar fred. Recorda que aquesta és una cursa nocturna i el sol no t’escalfarà.
  • Gaudeix de la festa post-cursa amb música en directe a la Plaça d’Europa.