Consells per a una festa completa - Cursa Nocturna L'Hospitalet de LLobregat
1467
post-template-default,single,single-post,postid-1467,single-format-standard,mkd-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,burst-ver-1.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive
 

Consells per a una festa completa

Ja fa dies que quan deixes volar la imaginació et veus de nit al bell mig del Districte Econòmic o a la mateixa Avinguda del Carrilet encapçalant un riu de corredors que, és clar, no poden igualar el teu ritme vertiginós. Ah, tens ganes que arribi dissabte 18 d’abril i que arrenqui la festa de #lanocturnalh. I encara t’engresca més pensar en la fideuà de germanor un cop acabada la prova! D’acord, estàs més que preparat mentalment per gaudir de la cursa. Perquè el goig sigui complet, et preguem que tinguis en compte els següents consells, que també pots consultar a la secció de Recomanacions:

Abans de la cursa

• Si no vols acabar xop, utilitza una samarreta tècnica —quina millor que l’oficial de la cursa!—, que transfereix la calor a l’exterior i expulsa la humitat.
• Res de dinars copiosos el dia de la prova, tant si corres 5 com 10 quilòmetres. Això sí, és recomanable un berenar lleuger almenys dues hores abans de la sortida. Ah, i hidrata’t adequadament.
Escalfar durant uns 30 minuts prepararà el teu cos per a l’esforç a què el sotmetràs. Tingues-ho en compte.
• No oblidis el xip, la samarreta i el dorsal. Sense ells no podràs córrer ni consultar els teus resultats!

Durant la cursa

• Si participes a la cursa de 5 km, recorda que en un punt del circuit degudament senyalitzat t’hauràs de desviar cap a la meta, separant-te dels corredors que completen el circuit de 10 km.
• Si, en canvi, participes a la cursa de 10 km, en un determinat punt del recorregut t’hauràs de separar dels corredors que realitzen el circuit de 5 km.
• Als quilòmetres 5 i 10 hi ha punts d’avituallament. Aprofita’ls per hidratar-te. I quan arribis a la meta, a la Plaça d’Europa, dirigeix-te a la zona d’avituallament de l’arribada.
Dosifica el ritme durant la primera meitat de la prova. Així podràs acabar-la amb comoditat, sense patiments innecessaris.
• La superfície més adequada per córrer és la calçada: evita pujar a la vorera.
• Si notes rampes, atura’t, estira amb suavitat i comença a caminar. I si en algun moment et trobes malament, dirigeix-te a un dels punts de control que trobaràs al llarg del recorregut.
• Quan hagis creuat la meta, no t’aturis, segueix avançant per facilitar l’arribada de la resta de corredors.

Després de la cursa

• Recorda fer estiraments. Aquest petit gest és de gran ajuda perquè els teus músculs es recuperin de l’esforç i evitaràs el tant molest cruiximent.
• Realitza uns suaus exercicis de recuperació i restitueix els líquids que has perdut.
Abriga’t amb una dessuadora o jaqueta per no agafar fred. Quan arribis a la meta no hi haurà sol que t’escalfi.
• Gaudeix de la festa post-cursa amb música en directe a la Plaça d’Europa. Ah, i del teu merescut plat de fideuà!

Webcursa2016
1 Comment
  • carlos

    el guardarropa debería estar al lado de la llegada, porque sino mientras esperamos para la fideuá siempre se coge frío.

    19 April, 2015 Respon

Comenta